Veebipoe kummihai.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Elmoran (registrikood 11453851), asukohaga Veerenni 54, 11313, Tallinn.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
  3. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

TOODETE VALIMINE E-POES

Toodete leidmiseks meie e-pood pakub järgmisi võimalusi:

Lehekülje paremas ülaservas paiknev otsinguväli. Sisestatud toote nimetuse järgi otsitakse välja kõik tooted, mis meie tootekataloogis olemas.

Valides kodulehe menüüst soovitud toodete kategooria, kuvatakse täielik vastava alagrupi toodete nimekiri. Te saate täpsustada tooteid vastavate filtrite abil, mis asuvad lehekülje vasakus osas
Parimate hindadega kampaania tooteid kuvatakse koos sildiga “soodus”.

TOODE LISAMINE OSTUKORVI 

Kui olete leidnud endale sobiva kauba, sisestage kogus ja vajutage rohelise ostukorvi nuppule, mis asub iga toote juures. Ostukorvi sisu saate vaadata klikkides menüükirjel “ostukorv” ikooni peale, mis asub paremal ülaosas.
Toode eemaldamiseks ostukorvi lehel klikkige iga toote juures olevale ristille “eemalda toode”. Eemaldatud kauba uuesti ostukorvi lisamiseks peate hinnakirjast kauba uuesti valima.
Ostukorvi sisu kinnitamiseks ja tellimusega jätkamiseks vajutage ostukorvis nuppu “Mine maksma”

TELLIMUSE SAATMINE 

Olles vajutanud eelpoolkirjeldatud nupule “Mine maksma” suunatakse Teid lehele, kus on tellimuseks vajalike isikuandmete täitmise vorm. Tellimuse lõplikuks kinnitamiseks vajutage nupule “esita tellimus”.

KAUBA EEST TASUMINE 

Kauba eest tasumiseks tuleb Teil internetipoe poolt väljastataval tellimusarve alusel märgitud summa eest tasuda maksekeskuse pangalingi kaudu. Arve lingi leiate tellimuse vormistamise lehel. Kõik www.kummihai.ee keskonna hinnakirjas esindatud toodete hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

TELLIMUSE TÄITMINE 

Kui meie arvele on laekunud Teie poolt sooritatud makse, toimetatakse kaup Teieni tavaliselt kahe kuni seitsme tööpäeva jooksul juhul, kui kaup on Elmoran OÜ laos. Kui meie arvele ei ole raha laekunud viie (5) tööpäeva jooksul tellimuse laekumisest, tühistatakse Teie tellimus. (va. riigiasutused ja lepingulised kliendid).
Pärast tellimuse kinnitamist on Teil võimalik seda vaadata oma e-postkastist juhul kui olite täitnud oma andmete vormis korrektselt e-posti lahtri. Kaup toimetatakse kohale Cargobus, DPD ja Venipak kullerteenusega ja seda üle Eesti. Kulleri teenuse kohaletoimetamise viisi valimist ja hinda kuvatakse tellimuse vormistamise lehel.
NB! Tasuta kohaletoimetamine on üle Eesti juhul kui ostate korraga 4 rehvi või velgi.
Soovikorral saate kauba kätte ka Elmoran OÜ esindustest, kui märgite tellimusvormil linnukese vastava esinduse ees – “Soovin kaubale ise järgi”. NB! Tellimus läheb töösse peale makse laekumist.

TELLIMUSE MUUTMINE

Kui soovite muuta tellimust, siis on see võimalik kuni tellimus ei ole täidetud. Tellimuse muutmiseks tuleb saata kiri info@kummihai.ee või võtta ühendust esindusega kust soovite kaupa kätte saada.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE 

Kui meie e-Poest tellitud kaup ei sobi on Tarbijal õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. (NB! Ei kehti seaduse järgi salongist ostmise korral). Kui klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub klient sellest võimalikult kiiresti Elmoran OÜle kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressile info@kummihai.ee E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada tellija kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
Kui eraisikust kliendi taganemisavaldus jõuab Elmoran OÜle peale nende poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt E-poe Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

TOODETE PILDID JA INFO 

Kummihai.ee ei vastuta kodulehel toodud spetsifikatsiooni täieliku vastavuse eest toote tegelike omadustega. Toodete pidid võivad olla illustratiivsed.

NB! E-Poe ja salongi hinnad võivad erineda. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast!

Meeldivat ostmist!

Tasumine

Kauba eest tasumine toimub Maksekeskuse kaudu. Makse võimalused: EE pangalingid.

Kauba eest tasumiseks tuleb Teil internetipoe poolt väljastataval tellimusarve alusel märgitud summa eest tasuda maksekeskuse pangalingi kaudu (vastavalt teie panga kontole). Arve lingi leiate tellimuse vormistamise lehel. Kõik www.kummihai.ee keskonna hinnakirjas esindatud toodete hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Hinnad

Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Kaupade hinnad ei sisalda tasu transporditeenuse eest. Transporditeenuse maksumus sõltub tarbija poolt valitud sihtkoha aadressist, kättetoimetamise viisist (Cargobus esindus, kullerteenus, tulen ise järgi) ning kauba kogusest.

Tarbijal on võimalik transporditeenuse lõpphinda näha peale kauba koguse, sihtkoha aadressi ning kättetoimetamise viisi valimist.

Cargobus esindusse saatmise hinnakirjaga on võimalik tutvuda aadressil: www.cargobus.ee

Kullerteenuse hinnakirjaga on võimalik tutvuda aadressil: www.dpd.com/ee, www.dbschenker.ee, www.venipak.ee

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Partnerid: Cargobus, DPD ja Venipak

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kaup toimetatakse kohale Cargobus, DPD ja Venipak kullerteenusega  üle Eesti. Kulleri teenuse kohaletoimetamise viisi valimist ja hinda kuvatakse tellimuse vormistamise lehel.
NB! Tasuta kohaletoimetamine on üle Eesti juhul kui ostate korraga 4 rehvi või velgi.
Soovikorral saate kauba kätte ka Elmoran OÜ esindustest, kui märgite tellimusvormil linnukese vastava esinduse ees – “Soovin kaubale ise järgi”. NB! Tellimus läheb töösse peale makse laekumist.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@kummihai.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kummihai.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kummihai.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.